یہ 15 ایپس اپ کیلئے نقصان دہ ثابت ہو سکتے ہیں، انہیں فون سے فوراً ڈیلیٹ کرے۔

یہ 15 ایپس اپ کیلئے نقصان دہ ثابت ہو سکتے ہیں، انہیں فون سے فوراً ڈیلیٹ کریں

گوگل پلےاسٹور پر لسٹڈ ان 15 ایپس کو فوراً فون سے ڈلیٹ کرنے کی ہدایت دی گئی ہے۔ ان ایپس میں میلیشیس سافٹ ویئر ہیں جو کہ یوزرس کے فون سے سارا ڈیٹا چرا سکتے ہیں۔

رپورٹ کے مطابق ان میں سے کچھ ایپ تو اپنے آپ کو نقصان نہ پہنچانے والے ٹول کے طور پر سسٹم میں چھپا لیتے ہیں جس کی وجہ سے انہیں ڈٹیکٹ کر پانا بھی مشکل ہوتا ہے۔ دراصل ان میں سے زیادہ تر ایپس ڈسٹربنگ ایڈ کے طور میں نظر آتے ہیں جو کہ وقت۔وقت فون اسکرین کو بلاک کردیتے ہیں۔ رپورٹ کے مطابق کم سے کم 13 لاکھ فون میں ان میں سے ایک ایپ ضرور انسٹال کیا گیا ہے۔

ان ایپس کی لسٹ کچھ یوں ہے۔ اگر آپ نے بھی اپنے فون میں ان میں سے کوئی ایپ ڈاؤن لوڈ کر رکھا ہے تو اسے فوراً ڈلیٹ کردیں۔

امیج پروسیسنگ (ImageProcessing)

فلیش آن کالز اینڈ میسیجس (Flash On Calls & Messages)

رینٹ کیو آر کوڈ(Rent QR Code)

ایمیج میجک (Image Magic)

جینریٹ ایلوس (Generate Elves)

کیو آر آرٹیفیکٹ (QR Artifact)

فائنڈ یور فون (Find Your Phone)

بیک گراؤنڈ کٹ آؤٹ (Background Cut Out)

فوٹو بیک گراؤنڈ (Photo Background)

آٹو کٹ آؤٹ (Auto Cut Out)

آٹو کٹ آؤٹ 2019 (Auto Cut Out 2019)

سیو ایکسپینس (SavExpense)

اسکیوینجر اسپیڈ (Scavenger Speed)

آٹو کٹ آؤٹ پرو (Auto Cut Out Pro)

ایک رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ ان میں سے کچھ ایپ جب انسٹال کئے جاتے ہیں تو وہ ایکہی میسجھ بھیجتے ہیں کہ ڈیوائس کے ساتھ کمپیٹیبل نہیں ہیں۔ سوفوس کے ایک ترجمان نے بتایا کہ اگر کسی کو لگتا ہے کہ ابھی جو ایپ انسٹال کیا گیا ہے اس کا آئی کان (ایپ آئی کان) چھپا ہوا ہے اور آئی کان ٹرے میں نظر نہیں آرہا ہے تو اسے ڈلیٹ کرنے کیلئے یوزرز کو پہلے سیٹنگز میں جانا ہوگا۔ اس کے بعد ایپس اینڈ نوٹیفکیشن میں جانا ہوگا جہاں یہ نظر آجائے گا۔

یہاں پر حال ہی میں اوپن کئے گئے سارے ایپ لسٹ میں اوپر نظر آجاتے ہیں۔ آگے ترجمان نے بتایا کہ اگر ان ایپس میں سے کوئی جینرکی آئی کن شو کر رہا ہے تو یوزرز کو سب سے پہلے اسے ‘فورس اسٹاپ’ کرنا ہوتا ہے اس کے بعد ‘ان انسٹال’ کرنا ہوتا ہے۔

ریئل سسٹم ایپ میں ان انسٹال کے بجائے ڈس ایبل کا ایک بٹن ہوتا ہے جسے ڈس ایبل کرنے کی ضرور نہیں ہوتی ہے۔ اس سے بچنے کا ایک اور طریقہ ہے کسی ایپکو ڈاؤن لوڈ کرنے کے پہلے سارے ریویوز پڑھ لیں تاک اس کے بارے میں اور زیاہ اندازہ لگ سکے۔