فیس بک ایپ بھی ڈارک موڈ لانچ کرنے کیلئے تیار

ویب ڈسک : فیس بک نے اپنے صارفین کو ایک خصوصی تحفہ دیا ہے۔ رواں ماہ واٹس ایپ میں ڈارک موڈ لانچ کرنے کے بعد سوشل میڈیا سائٹ فیس بک نے اپنے ڈیسک ٹاپ اور موبائل دونوں صارفین کے لئے یہ موڈ جاری کیا ہے۔ یعنی اب ڈیسک ٹاپ اور موبائل پر فیس بک کے استعمال سے آپ کو اسکرین پر ڈارک موڈ مل جائے گا۔
 
ڈارک موڈ استعمال کرنے کیلئے اپکو فیس بک کو اپ ڈیٹ کرنا پڑے گا کیونکہ یہ فیس بک کے نئے ڈیزائن پر دستیاب ہوگا۔ نئے ڈیزائن میں ، ترتیبات میں جاکر ڈارک موڈ کو چالو کیا جاسکتا ہے۔ یہ کہتے ہیں کہ اس سے قبل فیس بک سے حاصل شدہ ایپس نے پچھلے کچھ مہینوں میں ڈارک موڈ جاری کیا ہے۔ اس میں انسٹاگرام ، میسنجر اور واٹس ایپ شامل ہیں۔ ڈارک موڈ کا استعمال آپ کے فون کی بیٹری کی زندگی کو بہتر بناتا ہے اور آپ کی آنکھوں پر زور کم کرتا ہے۔

یہ معیاری رنگوں کی سکیم کا ایک تازہ متبادل ہے اگرچہ صرف یہی وجہ نہیں ہے بلکہ بہت سے صارفین ا س پر منتقل ہونے کے منتظر ہیں کیونکہ کچھ لوگوں کو سیاہ رنگ کے پس منظر میں سفید متن کو پڑھنے میں آسانی ہوتی ہے ۔

اگرچہ یہ کہا جاتا ہے کہ نیلی روشنی سے آپ کو رات میں بہتر طور پر سونے میں مدد ملتی ہے ، لیکن جب آپ اندھیرے میں ایپ کا استعمال کررہے ہو تو ڈارک انٹرفیس یقینی طور پر چکاچوند کو کم کرتا ہے۔

ڈارک موڈ میں آپ کے فون کی بیٹری کا بھی ایک ممکنہ فائدہ ہے ، فی الحال یہ فیچر دنیا بھر کے چند فیصد صارفین کے لئے دستیاب ہے۔ کمپنی انسٹاگرام ، میسنجر اور واٹس ایپ سمیت متعدد ایپس میں ڈارک موڈ لے چکی ہے۔ یہ یقینی نہیں ہے کہ بنیادی موبائل ایپ اس موڈ لائن میں آخری کیوں ہے۔ فیس بک اپنے مرکزی ایپ میں ڈارک موڈ متعارف کروانے میں کچھ محتاط ہےایسی صورتحال میں جب اسے بگز یا ڈیزائن کے مسائل صارفین کے بڑے حصے کو متاثر کر سکتے ہوں ۔