کروناوائرس سے متعلق افواہیں، گوگل میدان میں آگیا

جنیوا: عالمی ادارہ صحت (ڈبلیو ایچ او) کے ڈائریکٹر جنرل ڈیڈروس ادھامن نے سوشل میڈیا صارفین سے مطالبہ کیا ہے کہ وہ کروناوائرس سے متعلق افواہوں سے گریز کریں۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق ڈبلیو ایچ او گوگل کے ساتھ اس امر پر کام کر رہا ہے جس کے تحت سربراہ عالمی ادارہ صحت کا مشورہ کرونا وائرس سے متعلق تلاش کیے گئے مواد میں سرچ انجن کے اوپری حصے پر آئے گا۔

ڈائریکٹر جنرل نے انٹرنیٹ اور سوشل میڈیا صارفین کو ناصرف مشورہ دیا بلکہ مطالبہ بھی کیا وہ کروناوائرس سے متعلق صرف حقیقی خبروں پر توجہ دیں جبکہ افواہوں اور من گھڑت باتوں سے گریز کریں۔

عالمی ادارہ صحت کا کروناوائرس سے متعلق اہم اجلاس ہوا۔ جس میں کہا گیا ہے کہ فیس بک، ٹوئٹر سمیت ٹک ٹاک بھی مہلک وائرس کے حوالے سے جھوٹی خبروں پر ایکشن لے رہا ہے، ممکنہ طور پر ایسے مواد کو بھی ہٹا دیا جائے گا جس میں دیگر مرض کو بھی کروناوائرس بتایا گیا ہے۔

خیال رہے کہ نہ صرف پاکستان بلکہ دنیا بھر میں شہری بغیر تصدیق کیے جان لیوا مرض کے حوالے سے جھوٹی خبریں پھیلا رہے ہیں، جبکہ اس کی روک تھام کے لیے ڈیلیو ایچ او نے حکمت علمی اپناتے ہوئے گوگل سے مدد طلب کی۔

واضح رہے کہ چین میں کورونا وائرس کی تباہ کاریاں جاری ہے ، مختلف شہر ویرانے کا منظرپیش کررہے ہیں، کورونا وائرس سے اموات کی تعداد361 ہوگئی ہے جبکہ سترہ ہزارسے زائد افراد وائرس سے متاثر ہیں۔