ہم پاکستان کو ایک فلاحی ریاست بنانے کی کوشش کر رہے ہیں: وزیراعظم عمران خان

لیہ: وزیراعظم عمران خان کا لیہ میں احساس اثاثہ جات منتقلی پروگرام کےاجرا ءکی تقریب سے خطاب. وزیراعظم کا کہنا تھا کہ ہمارے ملک نے جس طرح کی پیشرفت کی، اس نے امیر اور غریب کے مابین ایک بہت بڑا فرق پیدا کیا۔ آج تک کسی بھی قوم نے ترقی نہیں کی جس میں غریب اور امیر کے درمیان اتنا بڑا فاصلہ ہے-
وزیراعظم کا مزید کہنا تھا کہ پچھلے 30 سالوں کے دوران چین نے اپنے 70 کروڑ لوگوں کو غربت سے نکالا ہے اور یہی پاکستان کا بھی خواب ہے کہ وہ اپنے لوگوں کو غربت سے نکالے۔ پاکستان کی تاریخ میں پہلی بار، ہم لوگوں کو غربت سے نکالنے کی کوشش کر رہے ہیں.
وزیراعظم کا مزید کہنا تھا کہ ہم نے اسپتال کے لئے مشینوں اور آلات سے ڈیوٹیس کو ختم کردیا ہے جس کی وجہ سے نجی شعبے کو زیادہ سے زیادہ اسپتال بنانے کی ترغیب ملے گی جس سے بالآخر عام آدمی کو فائدہ ہوگا۔ میں ایک بار پھر ڈاکٹر سانیا نشتر کی کاوشوں کی تعریف کروں گا جنہوں نے معاشرتی طور پر ہمارے معاشرے کی خواتین کو خود مختار ہونے کے قابل بنایا ہے جس کے بعد وہ اپنے کنبے کی زندگی کو بہتر بنا سکیں گی۔
وزیراعظم کا تقریب سے خطاب میں مزید کہنا تھا کہ ہم نے اپنے موجودہ کھاتوں کے خسارے میں 75٪ کمی واقع کی ہے- ہمیں غیر ملکی سرمایہ کاری بھی مل رہی ہے اور ہمارا روپیہ مستحکم ہوگیا ہے۔ انشاء اللہ آپ لوگوں کو مزید خوشخبریاں ملیں گی۔