آن لائن امتحانات کے معاملے سے متعلق ایچ ای سی اسلام آباد کے سامنے طلبہ کا احتجاج

ویب ڈیسک: آن لائن امتحانات کے معاملے سے متعلق ایچ ای سی اسلام آباد کے سامنے طلبہ کا احتجاج، مختلف یونیورسٹیوں کے طلباء جمع ہوئے ہیں، ایچ ای سی چیئرمین اسلام آباد کے سامنے وی سی، ایس سے ملاقات کے بعد آن لائن امتحانات کے بارے میں بات کی، ایچ ای سی کے چیئرمین (طارق بنوری) اور یونیورسٹیوں کے وائس چانسلر ، ایس کے مابین ایک میٹنگ ہوگی۔

ایچ ای سی کی جانب سے طلبہ کے لیے کوئی فیصلہ سازگار فیصلہ کرے گا، طلبہ کا کہنا ہے کہ لیکن ہم مستقبل میں ہونے والے واقعات کے ذمہ دار نہیں ہوں گے کیونکہ ہم جیلوں اور لاٹھی چارج کے لئے تیار ہیں، دانیال نے دعوی کیا کہ مجھے وزارت تعلیم سے فون آیا ہے اور ہمیں 1 بجے اس مسئلے پر بات کرنے کے لئے ایک اجلاس طلب کیا گیا ہے، امید ہے کہ اچھے نتائج برآمد ہوں گے اور ملاقات کے بعد جلد ہی آپ میں شامل ہوں گے۔

ایچ ای سی کے چیئرمین کے ذریعہ شائستہ سہیل (ممبر ایچ ای سی) کے تحت گیٹ پر بھیجے گئے ایک وفد نے عامر بلوچ سے بات چیت کی جس کے بعد عامر بلوچ نے کہا کہ ایچ ای سی چیئرمین ہمارے ساتھ کھیل کھیل رہا ہے۔ اس کا دوہری چہرہ ہے، انہوں نے کہا کہ ہم سے منگل کو ایک میٹنگ ہوگی جس کے بعد ہم اپنا فیصلہ سنائیں گے اور اب وفد کہہ رہا ہے کہ آج کوئی میٹنگ نہیں ہوئی ہے، ایچ ای سی چیئرمین ہمیں میٹھی گولیاں دے رہے ہیں۔