یوسف رضا گیلانی کےسہانےخواب پورے نہیں ہونگے، فردوس عاشق اعوان

ویب ڈیسک ( لاہور)وزیر اعلیٰ پنجاب کی معاون خصوصی ڈاکٹر فردوس عاشق اعوان نے مسلم لیگ نون کی نائب صدر مریم نواز کی خاموشی پر اُنہیں آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے کہا ہے کہ جعلی راج کماری کا ٹوئٹر خاموش ہے۔

اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ پاکستان تحریک انصاف کی سیاست نوٹ کی سیاست کو دفن کردے گی، پاکستان میں نوٹ کی نہیں ووٹ کی سیاست ہوگی۔

فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ وقت ثابت کرے گا کہ وہ اپنی رسوائی کا تاریخی بندوبست کررہے ہیں، آج ایوان بالا میں تحریک انصاف جیتے گی، سینیٹ کا تقدس مجروح کرنے والے عناصر بے نقاب ہوں گے، ووٹ کو عزت دینے کا نعرہ لگاتے رہے اور جب وقت آیا تب پسپائی اختیار کی۔

اُن کا کہنا تھا کہ ویڈیو کا منظر عام پر آنا پی ڈی ایم کو بے نقاب کرگیا جبکہ یوسف رضا گیلانی نے آج اپنی عزت کو بھی داؤ پر لگا دیا۔ ایک سیٹ کے لیے پی پی نے جمہوریت کے قتل میں کوئی کسر نہیں چھوڑی، ویڈیو کے بعد معافی مانگی جاتی لیکن یہاں ڈھٹائی سے مقابلہ کیا جارہا ہے۔

اُنہوں نے یہ بھی کہا کہ سینیٹ سے ایک ممبر مفرور ہے، عدالتوں کے اشتہاری ہیں، آج بھی ن لیگ اس ادارے کے قوانین اور روایات کو پامال کرنے کا باعث بنی،وزیراعلیٰ پنجاب کی معاون خصوصی نے کہا کہ اسحاق ڈار کی اس ایوان میں آمد نہیں ہوئی، ن لیگ اپنے ذاتی مفادات کے لیے ہے، جو پاکستان کواستعمال کرتے رہے وہ اوران کےرشتہ دار غیرحاضر ہیں۔

فردوس عاشق نے کہا کہ پی ٹی آئی میں غلطی کی گنجائش نشتہ، بیٹا ٹھیک کہہ رہا ہے یا باپ اس کا فیصلہ میڈیا کرے گا۔

اُنہوں نے یہ بھی کہا کہ نقب زنی اور ڈکیتی سے کامیابی حاصل کرنا جمہوریت کی نفی ہے، یوسف رضا گیلانی کی سہانے خواب پورے نہیں ہوں گے۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا تھا کہ حفیظ شیخ اس وقت پاکستان کی ضرورت ہے، ہم کسی کے حق پر ڈاکا نہیں ڈالنا چاہتے۔

اُنہوں نے مزید کہا کہ پی ٹی آئی ایک خاندان ہے اور جہانگیرترین اس خاندان کا اہم جزو ہے، پی ٹی آئی کا ہررکن اپنی ذات کو پیچھے کرکے نظریے کو بچاتا ہے۔