جیمز بونڈ ''نوٹائم ٹو ڈائے''

”نو ٹائم ٹو ڈائے” کی دھوم، 86 ارب کما لیے

ویب ڈیسک: دنیا کے سب سے بڑے جاسوس نے اپنی ذہانت سے دھوم مچا دی، فلم ”نو ٹائم ٹو ڈائے” نے دنیا بھر میں سے 86 ارب سے زائد کا بزنس کرلیا۔ جیمز بانڈ سیریز 500 ملین ڈالرز سے زائد کا بزنس کرنے والی 2021 کی دوسری فلم بن گئی ہے، جبکہ پہلے نمبر پر’فاسٹ اینڈ فیورس 9′ کا راج برقرار ہے۔

نو ٹائم ٹو ڈائے نے وارنر بروز کی ‘گوڈزیلا ورسز کونگ’ کو پیچھے چھوڑ کر دنیا بھر میں زیادہ بزنس کرنے والی فلموں میں 5واں نمبر حاصل کر لیا ہے۔ گوڈزیلا ورسز نے ورلڈ وائڈ 467 ملین ڈالرز کا بزنس کیا ہے۔

کورونا وائرس کی وجہ سے کئی بار تاخیر کا شکار ہوئی فلم کو 30 ستمبر کو ریلیز کیا گیا تھا۔ واضح رہے کہ دنیا کے سب سے بڑے جاسوس کا کردار ادا کرنے والے ڈینیئل کریگ ریٹائرڈ ہو گئے ہیں جس کے بعد نئے جیمز بانڈ کی تلاش شروع ہو چکی ہے۔ ہالی ووڈ اداکار ڈینیل کریگ 2006 سے جیمز بانڈ کا کردار ادا کر رہے ہیں، ڈینیئل کریگ نے نو ٹائم ٹو ڈائے کے لیے ساڑھے 4 ارب روپے معاوضہ لیا۔

ڈینیئل کریگ نے اب تک جن بانڈ سیریز کی فلموں میں کام کیا ان میں 2006 میں بانڈ سیریز کی فلم ‘کسینو رائل’، 2008 میں ‘کوانٹم آف سولیس’، 2012 میں ‘اسکائی فال’ اور 2015 میں ‘اسپیکٹر’ شامل ہیں۔