105 سالہ جولیا

105سالہ خاتون کا عالمی ریکارڈ

ویب ڈیسک: 105 سالہ جولیا "ہریکین” ہاکنز نے لوزیانا سینئر گیمز میں گزشتہ ہفتے کے آخر میں 100 میٹر کا عالمی ریکارڈ قائم کیا ہے تاہم اس ریکارڈ کے بعد بھی وہ تیزی سے آگے جانا چاہتی ہیں۔ انہوں نے یہ ریکارڈ1:02:95 منٹ میں قائم کیا تاہم جب ان سے ان کے تاثرات لئے گئے تو اس خاتون کا کہنا تھا کہ وہ اسے ایک منٹ سے بھی کم وقت میں کرنا چاہتی تھی۔

"بہت سارے کنبہ کے ممبران اور دوستوں کو دیکھنا بہت اچھا تھا۔ لیکن میں اسے ایک منٹ سے بھی کم وقت میں کرنا چاہتی تھی،” جب ان سے پوچھا گیا کہ کیا اس سے وہ بہتر محسوس کرتی ہیں، تو ہاکنز نے جواب دیا: "نہیں”،

ریٹائرڈ استاد ایتھلیٹک ایکسیلنس کے لیے کوئی اجنبی نہیں ہے۔ اس نے نیشنل سینئر گیمز میں اس وقت مقابلہ کرنا شروع کیا جب وہ 80 سال کی تھیں، سائیکلنگ ٹائم ٹرائلز میں مہارت حاصل کی، اور کئی گولڈ میڈل جیتے۔ آخر کار اس نے اپنا سائیکلنگ کیریئر یہ کہتے ہوئے ختم کر دیا کہ "میری عمر سے مقابلہ کرنے کے لیے کوئی نہیں بچا”۔ جب وہ 100 سال کی ہوئی تو اس نے سپرنٹنگ شروع کی۔ 2017 میں اس نے 39:62 کے وقت کے ساتھ 100 سال سے زیادہ عمر کی خواتین کے لیے 100 میٹر کا عالمی ریکارڈ قائم کیا۔ جب اس کا ریکارڈ ستمبر میں ڈیان فریڈمین نے توڑا تو ہاکنز نے عمر کے نئے زمرے میں مقابلہ کرنے کا فیصلہ کیا۔

"مجھے دوڑنا پسند ہے، اور جب تک کر سکتی ہوں دوڑتی رہنا چاہتی ہوں۔ میرا دوسروں کے لیے پیغام یہ ہے کہ اگر آپ اپنی عمر کے ساتھ صحت مند اور خوش رہنا چاہتے ہیں تو آپ کو متحرک رہنا ہوگا۔