بلدیاتی انتخابات مارچ میں ہونگے

بلدیاتی انتخابات مارچ میں ہونگے

ویب ڈیسک :وفاقی وزیراطلاعات فواد چوہدری نے کہا ہے کہ مارچ میں پنجاب میں بلدیاتی انتخابات کرانے جا رہے ہیں. اور وزیراعظم نے وزیراعلی پنجاب اور وزیربلدیات کو ہدایات دیدیں ہیں. پنجاب اسمبلی کے رواں سیشن میں نیا بلدیاتی قانون پیش ہوگا، ضلع کی سطح پر اور میئر کا انتخاب براہ راست ہوگا ،ولیج کونسل میں 13افراد پر مشتمل پینل الیکشن لڑے گا۔

ایک انٹرویو میں انہوں نے کہا کہ مشترکہ اجلاس میں قانون سازی ہماری بڑی سیاسی کامیابی ہے، اپوزیشن تھکے ہوئے پہلوانوں کاٹولہ اوربھان متی کا کنبہ ہے. مضبوط اپوزیشن صرف نظریئے کی بنیاد پر ہو سکتی ہے۔انہوں نے کہا کہ ہمارا لیڈر ایک تھا. عمران خان اوراس کے نظریے کے پیچھے سب .کھڑے تھے ،موجودہ اپوزیشن کا کوئی لیڈر ہے نہ نظریہ کون ان کے ساتھ کھڑا ہوگا. احسن اقبال نام نہاد پڑھے لکھے ہیں

لیگی ایک ہفتے فوج کیخلاف دوسرے ہفتے عدلیہ کیخلاف ہوتے ہیں. تیسرے ہفتے ان کو تنقید کیلئے ادارہ چاہیے ہوتا ہے. اب نادراکی باری ہے ،نادرا کی ٹیکنالوجی کسی ایک شخص کے مرہون منت نہیں۔ انہوں نے کہا کہ جب بھی مریم یا نوازشریف کی پیشی ہوتی ہے ویڈیوز سکینڈل آجاتے ہیں ،ہروہ کام کیا جاتا ہے کہ میرٹ پرمقدمات کی شنوائی نہ ہو ،ہم تو چاہتے ہیں نواز شریف واپس آئیں نوازشریف نے آ کر پیسے دینے ہیں یا جیل جانا ہے۔