ہیری ایک دن بچھتائے گا ٹرمپ

میگھن نے ملکہ کو بے عزت کیا، ہیری ایک دن بچھتائے گا

ویب ڈیسک: سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے برطانیہ کے شاہی خاندا ن کی بہو میگھن مارکل پر تنقید کرتے ہوئے انہیں ملکہ برطانیہ کی بے عزتی کا مرتکب قرار دے دیا جس نے شہزادہ ہیری کو استعمال کرکے ‘خوفناک’ جوڑ توڑ کیا ہے ۔

جی بی نیوز پر نشر ہونے والے ایک انٹرویو میں سابق امریکی صدر نے دعوی کیا کہ حالیہ برسوں میں ڈیوک اور ڈچس آف سسیکس دونوں کے اقدامات نے برطانیہ کی بادشاہت کو بری طرح گھائل کیا ہے۔ اپنے انٹرویو میں ٹرمپ نے اعتراف کیا کہ وہ کبھی بھی میگھن کے ‘فین’ نہیں رہے، جس کے بارے میں ان کا خیال ہے کہ شہزادہ ہیری کو استعمال کیا ہے۔ ان کا کہنا تھا کہ ‘میں اس کا مداح نہیں ہوں۔ میں پہلے دن سے نہیں تھا۔

مجھے لگتا ہے کہ ہیری کو خوفناک طریقے سے استعمال کیا گیا ہے اور مجھے لگتا ہے کہ کسی دن اسے اس پر افسوس ہوگا۔ ‘میرے خیال میں ہیری کو استعمال کیا گیا ہے اور بہت زیادہ استعمال کیا گیا ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ اس سے اس کے خاندان کے ساتھ اس کا رشتہ خراب ہو گیا ہے، اور اس سے ملکہ کو تکلیف ہوتی ہے۔’

ڈچس کے بارے میں بات کرتے ہوئے، اس نے مزید کہا: ‘مجھے لگتا ہے کہ وہ ملکہ کی بہت بے عزتی کر رہی ہے، جو اتنی عظیم خاتون، اتنی عظیم شخصیت، ایک تاریخی شخصیت ہے۔’میرے خیال میں وہ شاہی خاندان اور سب سے اہم ملکہ کے لیے بہت بے عزتی کا سامان کر رہی ہے۔’ انہوں نے یہ بھی کہا کہ میگھن ‘انتہائی نامناسب’ تھیں ۔

اس نے امریکی سیاست میں مداخلت کرنے کے لیے اپنے شاہی لقب کا استعمال کیا۔’وہ ایسے کام کرنے کی کوشش کر رہی ہے جو میرے خیال میں بہت نامناسب ہیں۔ ‘ مسٹر ٹرمپ نے ملکہ کے لئے اپنی پسندیدگی کے بارے میں بھی بات کی، یہ دعوی کیا کہ ان کی پرورش شاہی خاندان کے احترام کے لیے ہوئی تھی کیونکہ ان کی والدہ اسکاٹ لینڈ سے تھیں۔

یہ پہلی بار نہیں ہے کہ مسٹر ٹرمپ نے میگھن پر تنقید کی ہو۔ اس سال کے شروع میں انہوں نے کہا تھا کہ اگر میگھن اس دوڑ میں شامل ہوتی ہیں تو وہ 2024 میں وائٹ ہائوس کے لیے مہم چلائیں گے۔