حبا بخاری

حبا بخاری کتنے سال کی ہو گئی ہیں؟ اداکارہ نے خود ہی بتا دیا

حبا بخاری ایک خوبصورت، باصلاحیت اور شاندار پاکستانی اداکارہ ہیں۔ ’’بھولی بانو‘‘ میں حبا کے معصوم چہرے اور قدرتی اداکاری نے انہیں پاکستانی میڈیا انڈسٹری میں کافی نام بنایا۔ حبا نے متعدد ہٹ ڈراموں میں کام کیا۔ ان کے مقبول ترین ڈراموں میں بھولی بانو، رمز عشق، تڑپ، فطور  اور بے رخی شامل ہیں۔

حال ہی میں، ایک انٹرویو میں،  حبا بخاری  نے اپنی عمر کا انکشاف کیا جب اینکر نے ان کی عمر کے بارے میں براہ راست سوال کیا.   حبا بخاری سے ان کی عمر کے بارے میں دریافت کیا گیا اور انہوں نے اپنی عمر بتا دی۔

مزید دیکھیں :   دردانہ بٹ کی پہلی برسی آج منائی جا رہی

جب اینکر نے حبا بخاری سے پوچھا کہ "کیا آپ اپنی عمر چھپاتی ہیں؟” تو انہوں نے کہا، "نہیں، میں نہیں، مجھے لگتا ہے کہ آپ کو اپنی بہت سی کامیابیاں اور تجربات (اپنی عمر کے ساتھ) ملتے ہیں،تو اسے کیوں چھپایا جائے؟” ، اینکر نے پھر پوچھا، "آپ کی عمر کتنی ہے؟”۔ سوال کے جواب میں حبا نے کہا کہ کیا آپ میری عمر کے بارے میں سنجیدہ ہیں، میں 1994 میں پیدا ہوئی تھی۔ اس کے بعد اینکر نے خود ہی اس کی عمر کا حساب لگایا اور اس کی عمر کھلے عام بتائی، جس کے مطابق وہ 27 سال کی ہے، یہ رہا وہ لنک جہاں حبا نے اپنی عمر کے بارے میں بات کی۔

مزید دیکھیں :   سائرہ یوسف کی تعریف کیوں ہونے لگی؟