یہ نیا انقلابی پھیپھڑوں کی صفائی کا آلہ آپ کو آسان اور بہتر سانس لینے میں مدد کرتا ہے

اگر آپ ان 1 بلین لوگوں میں سے ایک ہیں جو پھیپھڑوں کی بیماری جیسے دمہ یا COPD میں مبتلا ہیں .تو آپ کو اس حالیہ پیش رفت کے بارے میں سن کر اچھا لگے گا. ایک نیا آلہ جو آپ کے پھیپھڑوں کو بلغم سے صاف کرتا ہے اس کے ساتھ ساتھ انہیں مضبوط بناتا ہے۔

پھیپھڑوں کی رکاوٹ کو امریکہ میں موت کی تیسری بڑی وجہ کے طور پر دیکھتے ہوئےاس ڈیوائس کوتیارکیااب اس کا استعمال کرنے والے راحت کی سانس لے رہے ہیں۔یہ آلہ پھیپھڑوں کی ایسی حالتوں میں مبتلا افراد کے لیے ایک سنگین مسئلہ سے نمٹنے میں مدد کرتا ہے جسے زیادہ تر موجودہ دوائیں حل نہیں کرتی ہیں۔

اگر آپ کے پھیپھڑوں میں بلغم بنتا ہےتو یہ سنگین پیچیدگیوں کا سبب بن سکتا ہے جیسے ہوا کے بہاؤ میں کمی اور سانس کی قلت… جو موت کا باعث بھی بن سکتی ہے۔یہ نیا آلہ پھیپھڑوں کے حالات میں مبتلا افراد کے لیے بلغم کے جمع ہونے کو جلدی اور آسانی سے کم کرنے کے لیے ایک قدرتی طریقہ فراہم کرتا ہے۔

اس سے بھی بہتر آپ محسوس کر سکتے ہیں کہ یہ سیکنڈوں میں کام کر رہا ہے اور یہ اتنا چھوٹا ہے کہ آپ جہاں بھی جائیں اپنے ساتھ لے جا سکتےہے۔صرف یہی نہیں بلکہ AirPhysio کے پیچھے موجود سائنس تمباکو نوشی کرنے والوں کھلاڑیوں اور اپنے پھیپھڑوں کو صاف اور مضبوط کرنے کے خواہشمند دیگر افراد کے لیے ناقابل یقین حد تک موئثر ثابت ہوئی ہے۔

مزید دیکھیں :   کمپنیوں نے ادویات 40 فیصد مہنگی کرنے کی تجویز پیش کردی

آخر میں یہ وہ لوگ بھی استعمال کر رہے ہیں جن کو سانس کی بیماریاں ہیں (جیسے سردی، نمونیا یا یہاں تک کہ فلو جیسے وائرس) انتہائی مایوس کن علامات سے فوری نجات حاصل کرنے کے لیے گھرگھراہٹ، سینے میں بھاری پن اور سانس کی قلت ہو۔اس ڈیوائس کو AirPhysio کہا جاتا ہے. اور آسٹریلیا میں برسوں کی آزمائش اور کامیابی حاصل کرنے کے بعد اسں ڈ یوا ئس کو کئی بار ایوارڈز سے نوازا گیا۔

AirPhysio بلغم کی صفائی اور پھیپھڑوں کی توسیع کا آلہ ہے. جو آپ کے پھیپھڑوں کو صاف کرنے اور پھیپھڑوں کی صلاحیت کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔خاص طور پر ڈیزائن کیا گیا آلہ آپ کے سینے میں بلغم کو قدرتی طور پر ڈھیلا کرنے کے لیے ایک انقلابی طریقہ استعمال کرتا ہے . آپ اسے پہلی بار استعمال کرتے ہوئے محسوس کر سکتے ہیں۔

یہ AirPhysio مکمل طور پر منشیات سے پاک ہے اسے کسی نسخے کی ضرورت نہیں ہے… اور یہ کسی کے لیے بھی استعمال کرنا مکمل طور پر محفوظ ہے۔ اس میں کوئی کیمیکل یا زہریلا مواد شامل نہیں ہے. جس کا مطلب ہے کہ گندے ضمنی اثرات (جیسے چکر آنا، سر درد، خارش، اور متلی) یا طویل مدتی منشیات کے استعمال سے پیدا ہونے والے ممکنہ مسائل کے بارے میں کوئی فکر نہ کریں۔

مزید دیکھیں :   کمپنیوں نے ادویات 40 فیصد مہنگی کرنے کی تجویز پیش کردی
کیٹاگری میں : صحت