زرنش کے ہنزہ میں سیر سپاٹے،شوہر کی غیرموجودگی نے افواہوں کو جنم دیدیا

زرنش خان ایک خوبصورت اور باصلاحیت پاکستانی اداکارہ ہے جو اپنی بہترین اداکاری کی مہارت اور گلیمرس شکل کی وجہ سے قدر کی نگاہ سے دیکھتی جاتی ہیں۔ مداحوں نے عشق زہے  نصیب اور سن یارا میں ان کے کرداروں کو بے حد پسند کیا۔ ڈرامہ سیریل جو تو چاہے میں زرنش  نے عمران عباس اور علیزے شاہ کے ساتھ منفی کردار ادا کیا۔ زرنش اب تک کئی مقبول ڈراموں کا حصہ رہ چکی ہیں۔ اس کے ممتاز ڈرامے عشق زہے  نصیب، اعتبار، سن یارا اور جو تو چاہے ہیں۔

مزید پڑھیں:  چین کے 20 ہزار سینیما گھروں میں 12ویں فیل ریلیز کرنے کا فیصلہ

حال ہی میں، اداکارہ اپنے دوستوں کے ساتھ ہنزہ کا ایک خوبصورت سفر کر رہی ہیں۔ زرنش اپنے ہنزہ کے سفر کی خوبصورت تصاویر اور ویڈیوز پوسٹ  بھی کر رہی ہیں۔ وہ پہاڑوں میں اپنے دوستوں کے ساتھ پرسکون وقت گزار رہی ہیں لیکن ان کے مداح تصاویر میں اپنے شوہر کی موجودگی کو دیکھنے کے لیے بے چین ہیں۔

مزید پڑھیں:  رومانوی کردار ادا کرتے کرتے حقیقی محبت بھی ہو جاتی ہے، نوال سعید

ان کے بہت سارے مداحوں نے صرف ان کی تصویروں کے نیچے ان کے شوہر کے بارے میں پوچھا، ٹھیک ہے، ان کے مداح اداکارہ کے موجودہ رشتے کی حیثیت کے بارے میں جاننے میں زیادہ دلچسپی رکھتے ہیں اور ان کے سوالات نے اداکارہ کے تعلقات کی حیثیت کے بارے میں افواہوں کو جنم دیا۔ تمام مداحوں نے اداکارہ سے ان کے شوہر کے بارے میں سوال کیا۔